7.06.2022r.
Temat: Marzenie o lataniu.
Podręcznik s. 308-311 👀
Cele:
1. Opowiadam o postaciach i wydarzeniach przedstawionych w komiksie
2. Układam plan wydarzeń
3. Odróżniam wydarzenia fantastyczne i realne
4. Wskazuję różne kształty dymków komiksów i określam, do jakich typów wypowiedzi są stosowane
1. Aktywne wprowadzenie:
a. Co by było, gdyby do klasy weszli nagle bohaterowie komiksu „Kajko i Kokosz”?
b. Dokończcie zdanie: Komiks „Kajko i Kokosz. Szkoła latania” jest jak…
2. 👉Omówienie treści komiksu. (Po przeczytaniu, ćw. 1.–3., ćw. 6.):
3. 👉Układanie planu wydarzeń. (Po przeczytaniu, ćw. 7.):
4. 👉Odróżnianie wydarzeń fantastycznych od rzeczywistych. (Po przeczytaniu, ćw. 4. i 5.):
a. Ułóżcie w zeszycie hasło reklamowe, które będzie promowało jeden z fantastycznych przedmiotów występujących w komiksie, np. latającą miotłę lub czarodziejską fujarkę
5. 👉 Omówienie sposobu przedstawiania wypowiedzi postaci i narracji w komiksie. (Nowa wiadomość, Po przeczytaniu, ćw. 8. i 9.):
a. W jaki sposób przedstawione zostały wypowiedzi bohaterów w komiksie?
b. Czy zauważacie coś szczególnego w tym sposobie?
6. 👉 Narysowanie komiksu o zabawnym wydarzeniu. (Po przeczytaniu, ćw. 10.)
💬 to już wszystko na dzisiaj :) do zobaczenia na następnej lekcji
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz